• Aan het werk voor fit & sterk

    Stel jouw doelen en verleg grenzen!

  • Elke dag is anders

    Uitdagende mix van conditie, kracht en gymnastics!

  • Rust. Regelmaat. ROBUUST!

    Lekker trainen in een toffe box met zeer relaxte sfeer!

  • CrossFit is voor iedereen

    Voor élk niveau: van beginner tot ervaren atleet

  • ‘Je doet het alleen, maar toch samen!’

    Trainen in een groep mét enthousiaste CrossFit Coach

LESAANBOD

Of je nu sterk en gespierd wilt worden, af wilt vallen of gewoon gezonder wilt leven en meer bewegen: CrossFit is voor iedereen! Het is een trainingsmethode die al het mooie van fitness, gewichtheffen, atletiek én gymnastiek combineert. Tijdens de trainingen doen we functionele bewegingen: van squats, pull-ups en kettlebel movements tot hardlopen, roeien en burpees! Je bouwt zowel kracht als conditie op. Met binnen no time: resultaat!

WOD

WOD

WOD staat voor Workout Of the Day. Tijdens deze groepslessen train je in een groep van max 10 personen, onder intensieve begeleiding van een van onze CrossFit coaches. We starten met een warming up, werken vervolgens aan techniek en brengen ten slotte krachttraining en cardio samen in de wod. De coach voorziet je van individuele aanwijzingen. Zo krijg je technieken snel onder controle, word je gemotiveerd en haal je het maximale uit jezelf!

Open Gym | PT

Open Gym | PT

Onze Open Gym is 7 dagen per week open. Tijdens deze uren kun je zelf aan de slag! Train volgens een specifiek programma, werk aan één van je zwakke plekken of haal een WOD in... De keuze is aan jou! Weet je niet waar je moet beginnen? We helpen je graag op weg! Heb je behoefte aan meer persoonlijke begeleiding? Ook voor personal training (PT) of een plan op maat kun je bij ons terecht. Informeer naar de mogelijkheden.

CrossFit kids

CrossFit kids

CrossFit voor kids? Dat is tof! ROBUUST! Kids is er speciaal voor kids van 6 t/m 12 jaar. Samen gaan we aan de slag met de basisbeginselen van CrossFit. We beginnen met een goede warming up, werken aan skills en techniek en doen zelfs een heuse WOD (Workout of the Day). We sluiten de les af met een leuk spel. Zo werken we spelenderwijs aan sterk, snel & fit. En: het vergroten van zelfvertrouwen! 3..2..1.. GO :)

Lid worden? Meld je eenvoudig aan via WOD-APP!

WOD-APP

Coaches

Coach Kevin

Coach Kevin

CrossFit Level 1 Trainer (CF-L1) | Gymnastics Certificate | Weightlifting Certificate | Kettlebell Certificate

Coach Marco

Coach Marco

CrossFit Level 1 Trainer (CF-L1) | Gymnastics Certificate | Judges Course 2019 English Certificate

Coach Geert

Coach Geert

CrossFit Level 1 Trainer (CF-L1) | Lesson Planning Certificate | Programming Certificate | Running Certificate | Scaling Certificate | Spot The Flaw Certificate

Kids coach Janine

Kids coach Janine

I.o.

ROBUUST! TARIEVEN

Het is heel simpel: wij vinden dat CrossFit betaalbaar moet zijn. Wees welkom voor 2 gratis proeflessen. Overtuigd? Kies dan het ROBUUST!-abonnement dat bij jou past en geniet van de beste kwaliteit CrossFit tegen een eerlijke prijs. 

 

*Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand.

**Betaal je een jaarabonnement ONBEPERKT ROBUUST! in één keer? Dan ontvang je een maand gratis.

 

2x Robuust!

32,50
per maand
  • 2x per week trainen
  • CrossFit | Open Gym
  • Aanmelden

3x Robuust!

44,95
per maand
  • 3x per week trainen
  • CrossFit | Open Gym
  • Aanmelden

Onbeperkt Robuust!

52,50
per maand
  • Onbeperkt trainen
  • CrossFit | Open Gym
  • Aanmelden

ROBUUST! KIDS

17,50
per maand

HUISREGELS

1. Laat je ego buiten

Er is altijd iemand sneller, sterker of beter. Gebruik die gedachte om zelf ook sneller, sterker en beter te worden. De WOD is pas afgelopen als iedereen klaar is, dus als jij klaar bent moedig dan een ander aan.

2. Techniek & veiligheid boven alles!

Met een goede techniek, komen de gewichten en de snelheid vanzelf. Luister naar je trainer, vraag om hulp als het niet duidelijk is. Geef nooit op, maar weet waar je grenzen liggen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gezondheid.

3. Meld op tijd aan/af

Heb je je voor een training aangemeld en het blijkt dat je toch niet kunt, meld je dan uiterlijk 2 uur voor aanvang van de training af in het systeem, zodat een ander je plaats in kan nemen. Aanmelden kan zowel voor Open Gym als voor de WOD tot 1 uur van te voren.

4. Kom op tijd

Zorg ervoor dat je op tijd klaar bent om te starten met de training. Kom evt. iets eerder als je wat meer tijd wilt besteden aan een warming up, athletics, stretchen en/of mobiliteit. Meld je in dit geval van te voren aan voor de Open Gym.

5. Wees respectvol

.. naar collega sporters, de coaches en andere boxen. Leer van de coaches en van anderen, adviezen en aanwijzingen worden gegeven om je beter te maken.

6. Maak contact

Stel je voor aan nieuwe mensen en help waar nodig. Het kan nogal spannend zijn voor nieuwe deelnemers, probeer er alles aan te doen om iedereen op hun gemak te stellen.

7. Houd de zaal netjes

Leg alle spullen terug op de plek waar je het gepakt hebt en veeg je zweet, drinken, magnesium, etc. na je WOD of training van de vloer en gebruikte apparatuur.

8. Blessures

Leden zijn verplicht blessures en/of beperkingen vooraf te melden. Overleg met je trainer hoe je trainingen aan kunt passen, er is altijd een manier om te kunnen trainen.

9. Houd de controle over je gewichten

Het is soms noodzakelijk om een stang te laten vallen, maar in de WOD is het tegenhouden van gewicht (excentrische contractie) net zo belangrijk. Maak er geen gewoonte van om met de gewichten te gooien, als je ze kunt controleren.

10. Je traint voor jezelf en niet voor een ander

Wanneer je creatief telt of onvolledige bewegingen maakt, heb je daar alleen jezelf mee. Pas de WOD aan naar het juiste niveau en maak de volledige beweging. Je haalt veel meer resultaat uit je training als je de oefeningen op de juiste manier uitvoert.

11. Behandel de materialen met respect

Verplaats apparatuur en materialen in overleg met je trainer. Leg gebruikte spullen rustig terug. Zorg ervoor dat je stangen, dumbells, kettlebells e.d. onder controle houdt. Ook wanneer je deze laat vallen.

12. Train regelmatig en eet gezond

Wanneer je een vast ritme hebt in je trainingen en een gezond eetpatroon hebt, dan creëer je een gezonde lifestyle die makkelijker is vol te houden. Zo wordt je doel beter bereikbaar.

Vraag je twee proeflessen aan

  • Rob

  • Gera

  • Paula